FødevareWatch

Catering-startup vil vokse – men siger "nej" til en ordre på 700 kuverter

På fem år er det lykkedes catering-startuppen Gaudium at hente overskud i millionklassen. Modellen bygger på få menuer og et strengt kvalitetsfokus. I dag ser den adm. direktør et skifte i markedet: "Jeg tror, at det er de første tegn på, at udfordringerne kommer."

Foto: PR / Gaudium

Det virker fuldkomment selvmodsigende: Konkurrenterne skal reklamere mere, og der skal siges nej til store ordrer, hvis overskuddet skal blive ved med at vokse.

Men det er den forventede opskrift på succes hos cateringvirksomheden Gaudium.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon-direktør stopper

Peder Andersen skal ikke længere stå i spidsen for den kapitalfondsejede forårsrulleproducent fra Nyborg. Efter fem og et halvt år på posten har han selv været med til at finde sin afløser.

Grød drager på vækstjagt med nyt forretningsben

Ti år efter åbningen af den første Grød-restaurant i Sydhavnen i København vil stifter Lasse Skjønning Andersen nu fylde mere i detailhandlen: "Vi tror, at vi har brandet og produkterne, der kan sikre os, at vi bliver en stor spiller".

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier