FødevareWatch

Scandic vil indfange millennials med nyt conveniencekoncept

Kvaliteten skal være i top, men prisen skal være i bund, lyder ambitionen i et nyt restaurantkoncept, hvor den store hotelkæde dropper de hvide duge og dyre tjenere. "Vi gentænker måden, vi spiser på," siger Scandic Hotels' direktør for føde- og drikkevarer.

Scandic introducerede franchise-tagere til hotellernes restauranter sidste år. I 2020 kommer fokus til at ligge på et helt nyt hotelkoncept med tilsvarende ny tilgang til fødevaredelen. Foto: Finn Frandsen / Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier