Væksten i AAK flader fortsat ud – resultaterne forbedres

Efter år og kvartaler med markant volumenfremgang er kurven i den dansk-svenske madoliekæmpe AAK blevet noget fladere i 2019. Årets sidste kvartal var ingen undtagelse.
Foto: PER FOLKVER / Ritzau Scanpix
Foto: PER FOLKVER / Ritzau Scanpix

Det går stadig opad, men hos AAK var den organiske volumenvækst i det afsluttende kvartal kun på 1 pct. Dermed var der et stykke op til de 4 pct. fremgang, som den dansk-svenske koncern kunne fremvise efter fjerde kvartal i 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også