Tidligere Coop-chef går uden om detailhandlen, når nyt brand skal se dagens lys

Gennem det, der bedst kan betegnes om en alternativ lanceringsstrategi, vil plantedrikproducenten Dryk sparke gang i salget af sine helt nye produkter gennem partnerskaber og abonnementsordning.
Foto: Privat foto
Foto: Privat foto

Hos Dryk, der indtil for ganske nyligt lystrede under navnet Mölk, vil tidligere Coop-chef for lokale fødevarer, Christian Christensen, og de øvrige partnere på lidt utraditionel vis snart lancere op mod ti forskellige produkter baseret på havre, quinoa, ærter og hamp.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også