
I december hed det i en udmelding fra den amerikanske burgerkæde, at maden ikke var egnet til at ligge en halv time i en pose for så at blive indtaget andre steder end i restauranten, og at det ville stride mod Shake Shacks brand at bringe mad ud.
Den udmelding er ikke længere at finde på Shake Shacks hjemmeside, efter at burgerkæden har indledt et samarbejde med leveringstjenesten Grubhub om at levere mad til kunderne.
Det skriver Bloomberg.
Shake Shack vil i løbet af de kommende ni måneder rulle tilbuddet ud i sine omkring 150 restauranter, men fra start vil leveringen kun være mulig fra fire restauranter i New York, Chicago, New Jersey og Connecticut.
Ifølge Shake Shack-topchef Randy Garutti sikrer man, at leveringstiden holdes helt nede, ved først at sætte gang i madlavningen når man ved nøjagtigt, hvornår buddet står klar til levering i restauranten. Udover samarbejdet med Grubhub har Shake Shack også testet leveringskoncepter med andre tjenester som Postmates, Caviar og DoorDash i de seneste to år. Burgerkæde i vejret på opjustering og stærk vækst Amerikansk burgerkæde falder i eftermarkedet Dansk burgerbar væltet omkuld af amerikansk hæder