FødevareWatch

Ny kampagne skal vække appetitten efter svinekød blandt unge

Danske unge skal blive glade for at putte gris på gaflen, og derfor igangsætter Landbrug & Fødevarer en kampagne.

Foto: Jens Nørgaard Larsen / Ritzau Scanpix

Forbruget af svinekød blandt unge er faldende, og derfor vil Landbrug & Fødevarer igangsætte en kampagne, så flere unge vil sætte deres tænder i svinekød. Det skriver Effektivt Landbrug.

Kampagnen går under navnet "Glad for Gris" i samarbejde med den svenske brancheorganisation Svensk Kött. Den er målrettet 18-29-årige og foregår via sociale medier. Kampagnen har et budget på 23 mio. kr., fremgår det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier