FødevareWatch

Easyfood henter inspiration fra Japan og ser stort fremtidigt sats i Asien

Convenience-producenten Easyfood har det lange lys på, når verdensmarkederne beskues fra direktørens kontor. Inspirationen hentes hjem fra både New York og Tokyo. Men selvom selskabet har braget afsted de senere år, nåede selskabet ikke i mål med egne forventninger til toplinjen i 2018.

Flemming Paasch, adm. direktør i Easyfood. Foto: PR/Easyfood

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier