FødevareWatch

Jysk salatkonge vokser videre i svært marked: "Vi er parate til at ændre spor"

Axel Månsson satser fortsat på økologi, og det var en god forretning i 2018. Men markedet er hårdt, og selskabet udvikler hele tiden sortimentet for at være på forkant, så virksomheden kan overleve, hvis kæderne vælger at vrage nogle af dens produkter.

63-årige Axel Månsson, der står i spidsen for Axel Månsson-koncernen, begyndte at opkøbe jord som 20-årig og har solgt salat i over 40 år. Foto: Morten Telling/Månsson

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier