FødevareWatch

Kyllingeprodukt nupper 8 procent af markedet på halvandet år: "Der er meget mere at komme efter"

I Scandi Standard er man overbevist om, at markedsandelen for produktserien 'De Danske Familiegårde' kan blive fordoblet i løbet af to-tre år. Folk er villige til at betale mere for et bedre produkt, lyder det fra topchefen.

Foto: PR.

Scandi Standard lancerede gennem Danpo 'De Danske Familiegårde' i sommeren 2017, og halvandet år efter kan selskabet notere sig, at produktserien sidder på 8 pct. af det samlede kyllingemarked, ifølge selskabet selv.

"Vi har fået en god start, markedsandelen er vokset ganske fornuftigt på kort tid. Men der er meget mere at komme efter," siger koncernchefen i Scandi Standard, Leif Bergvall Hansen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Alefarm Brewing gør klar til fordobling af ølproduktionen

I 2022 skal løftet indfries til Alefarm Brewingss investorer, der postede 27 mio. kr. i bryggeriet i 2020. Og med et toptunet produktionsfacilitet er der intet, der står i vejen for en stor skalering af selskabet, mener stifter og adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier