FødevareWatch

Orkla-chef ser store muligheder i oversete frysere

I skyggen af forbrugernes fokus på friskhed og convenience har detailhandlens frysere ikke fået så meget opmærksomhed. Det forsøger Orkla Foods Danmark på flere fronter at lave om på.

Mens convenience-bølgen ruller, og nye produkter flytter langt frem i butikkerne, i kioskerne og på tankstationerne, lever de lange frysebokse i detailhandlen stadig et stille liv i baggrunden.

Men står det til Orkla Foods Danmark-chef Carsten Hänel, har forbrugerne ikke glemt de frosne varer, og han tror på, at de helt kolde varer får endnu mere spil i fremtiden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier