FødevareWatch

Compass Group mistede kunde til 50 millioner og styrkede partnerskaber: Det kommer ikke til at ske igen

Kantineselskabet Compass Group er tilbageholdende, når det kommer til at byde på offentlige kontrakter. Kemi og dialog er to kriterier, direktøren opsætter, før selskabet kaster sig ind i en budproces.

Foto: Compass Group

Det var hverken uenigheder om maden eller knas i samarbejdet, der gjorde, at Compass Group Danmark A/S måtte sige farvel til en dansk kunde, der bidrog med mere end 50 mio. kr. til omsætningen i 2018. Det var derimod Compass Groups mangel på udenlandske partnerskaber, der gjorde udslaget. Det fortæller Zanne Burø, som er adm. direktør i den danske del af kantinekæmpen.

Hun kalder episoden en af de største udfordringer i 2018.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier