FødevareWatch

Belgisk chokoladebrand sælger fra for milliarder

Der skal mere fart på væksten i det belgiske premium-brand Godiva Chocolatier, og derfor har ejerne fra Yildiz-koncernen holdt brandudsalg.

Godiva Chocolatier, et belgisk premium-brand inden for chokolade, skal i de kommende fem år vokse sig til det femdobbelte, og det er kun muligt, hvis der satses mere på at udbrede det globale kendskab til brandet gennem etableringen af egne chokoladecafeer, mener ejerne i Yildiz Holding.

Ifølge Confectionery News har Yildiz Holding derfor indledt en større frasalgsomgang, hvor man netop har solgt alle butiks- og distributionsforretninger i de store Godiva-markeder Japan, Sydkorea, Australien samt mulighederne for at udvikle salget i New Zealand.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier