FødevareWatch

McDonalds, Nestlé og Coca-Cola sætter Youtube i skammekrogen

Flere store virksomheder trækker sig fra Youtube i kølvandet på videobloggers dokumentation af seksuelle kommentarer til videoer med mindreårige piger.

Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic

(Denne artikel er leveret af vores søstersite MediaWatch)

Adskillige virksomheder har onsdag trukket deres reklamer fra Youtube. Det sker, efter bloggeren Matt Watson søndag offentliggjorde en Youtube-video, hvor han dokumenterede en lang række upassende kommentarer til videoer med mindreårige piger, skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier