FødevareWatch

McDonalds, Nestlé og Coca-Cola sætter Youtube i skammekrogen

Flere store virksomheder trækker sig fra Youtube i kølvandet på videobloggers dokumentation af seksuelle kommentarer til videoer med mindreårige piger.

Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Dado Ruvic

(Denne artikel er leveret af vores søstersite MediaWatch)

Adskillige virksomheder har onsdag trukket deres reklamer fra Youtube. Det sker, efter bloggeren Matt Watson søndag offentliggjorde en Youtube-video, hvor han dokumenterede en lang række upassende kommentarer til videoer med mindreårige piger, skriver The Wall Street Journal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fynsk frugtkoncern fordobler resultatet

I et år hvor omsætningen i Orskov Foods er gået tilbage med hele 11 pct., har den fynske frugtkoncern formået at løfte bundlinjen tilbage på rekordniveau. Lavt prisniveau presser fortsat dansk frugtavl hårdt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier