FødevareWatch

Burger King lancerer nyt mediestunt mod McDonalds

McDonalds har tabt eneretten til deres kendte varemærke Big Mac, og det har fået Burger King i Sverige til at lave et markedsføringsstunt, der indeholder alle afskygninger af Big Mac på menukortet.

Foto: POLFOTO

"Ligesom en Big Mac - men rent faktisk stor" eller "Burgeren, som Big Mac ville ønske den var." Sådan lyder de nye burgernavne, som Burger King i Sverige nu præsenterer for deres besøgende.

De nye burgernavne er opstået, efter McDonalds tabte deres Big Mac-varemærke i EU tidligere på måneden. Det skriver The Guardian.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier