FødevareWatch

Nestlé: Når Amazon kommer til Danmark, vil det voldsomt forandre salget af fødevarer

Tom Buday, chef for marketing og forbrugerkommunikation i Nestlé, ser store forandringer i dansk dagligvarehandel i det øjeblik, Amazon krydser grænsen.

Endnu har vi tilgode at se det store skred i retning af mere onlinehandel med fødevarer på nettet i Danmark, og kurven fortsætter stadig blot med at gå opad i adstadigt tempo.

Men mange forudsiger, at der kommer til at ske meget i det øjeblik, at en stor spiller som Amazon vælger at gå aktivt ind i Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier