FødevareWatch

"Online har vænnet os til det målbare"

A.C. Perchs Thehandel var tidligt ude med en digital tilstedeværelse og bruger i dag 80 pct. af marketingbudgettet på sociale medier. "Printmediet i er dag generelt for dyrt i forhold til eksponeringen," siger direktør.

Christian Hincheldey, adm. direktør, A.C. Perchs Thehandel. | Foto: PR/A.C. Perchs Thehandel

Denne artikel er leveret af FødevareWatchs søstermedie MediaWatch.

Te har i årtusinder været en klassisk handelsvare, og i disse dage lader det ædle bryg sig bedst markedsføre online.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier