FødevareWatch

"Online har vænnet os til det målbare"

A.C. Perchs Thehandel var tidligt ude med en digital tilstedeværelse og bruger i dag 80 pct. af marketingbudgettet på sociale medier. "Printmediet i er dag generelt for dyrt i forhold til eksponeringen," siger direktør.

PR/A.C. Perchs Thehandel
Christian Hincheldey, adm. direktør, A.C. Perchs Thehandel. Foto: PR/A.C. Perchs Thehandel

Denne artikel er leveret af FødevareWatchs søstermedie MediaWatch.

Te har i årtusinder været en klassisk handelsvare, og i disse dage lader det ædle bryg sig bedst markedsføre online.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier