
Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA) er det stadig det samlede område, der er den største forretning i den danske ingredienskoncern, men tager man et kig ind i, hvor der i det netop lukkede regnskabsår er sket mest, så skal man kigge andre steder hen.
Af Chr. Hansen-regnskabet, som netop er offentliggjort, fremgår det, at EMEA samlet udgør 45 pct. af ingredienskoncernens forretning, og at det seneste år har budt på en vækst på 8 pct. Den næststørste forretning finder man i Nordamerika, men her har væksten i det seneste år kun været på 3 pct. Samlet udgør den del af verden 26 pct. af Chr. Hansen-forretningen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app