FødevareWatch

Store udfordringer på norsk marked for måltidskasser

Flere af de norske virksomheder, som i de seneste har kastet sig over måltidskasser og levering af dagligvarer, trækker sig igen. Senest har et Rema-ejet initiativ valgt at forlade markedet.

Foto: /ritzau/MIE BRINKMANN

Som i flere andre lande må også norske leveringstjenester af dagligvarer sande, at der kan være lang vej til at gøre sig en rigtig god forretning.

Mens vi i de seneste år endnu har tilgode at høre om danske initiativer, der igen trækker følehornene til sig, står det anderledes til i Norge, hvor indtil flere selskaber enten er lukket ned eller gået konkurs.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier