FødevareWatch

Københavnerbageri drømmer om at blive "den nye Juno"

I den familiedrevne københavnske bagerkæde Bodenhoff er det hverken supermarkedernes bagerbrød eller unges sundhedsvaner, der udgør de største trusler, siger direktøren. Han tager sig i agt for "Michelin-bagerne," men vil forsøge at ryste posen med et nyt San Francisco-inspireret produkt.

Foto: PR/Bodenhoffs Bageri

Bodenhoff-familien har i seks generationer været bagere og konditorer. I 1963 grundlagde familien den selvstændige bagerkæde Bodenhoff, der i dag gennem syv butikker forsyner københavnerne med brød og kager.

Christian Bodenhoff, der som adm. direktør og stifter driver kædens butikker med sin søster Charlotte Bodenhoff, har flere ting på tegnebrættet, for at forretningen i fremtiden skal stå distancen mod både tidens trends og konkurrende bagerier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier