FødevareWatch

Københavnerbageri drømmer om at blive "den nye Juno"

I den familiedrevne københavnske bagerkæde Bodenhoff er det hverken supermarkedernes bagerbrød eller unges sundhedsvaner, der udgør de største trusler, siger direktøren. Han tager sig i agt for "Michelin-bagerne," men vil forsøge at ryste posen med et nyt San Francisco-inspireret produkt.

Foto: PR/Bodenhoffs Bageri

Bodenhoff-familien har i seks generationer været bagere og konditorer. I 1963 grundlagde familien den selvstændige bagerkæde Bodenhoff, der i dag gennem syv butikker forsyner københavnerne med brød og kager.

Christian Bodenhoff, der som adm. direktør og stifter driver kædens butikker med sin søster Charlotte Bodenhoff, har flere ting på tegnebrættet, for at forretningen i fremtiden skal stå distancen mod både tidens trends og konkurrende bagerier.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier