FødevareWatch

Dansk brødkæmpe vil fordoble sit salg i udlandet

Den hårde kamp om krummerne i et helt fladt dansk brødmarked, får sønderjysk brødkoncern til at kigge mere mod udlandet efter ny vækst.

De mange udfordringer i et dansk brødmarked, hvor forbrugerne stadig fortsætter med at droppe frokostanretningerne i madkasserne, har fået Kohberg-koncernen til at kigge mod nye horisonter.

Den Koff-ejede brødkoncern har endnu til gode at fremlægge tallene for 2017 for offentligheden, men med baggrund i et miserabelt 2016, indledte direktør Peder Christensen en større turnaround, der skal udmønte sig i en bedre bundlinje og en strategi for fremtidens Kohberg.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier