FødevareWatch

Vingeskudt salgsplatform klar med nyt samarbejde

Gennem et nyt samarbejde og en logistikpartner vil salgsplatformen Smagdanmark forsøge at komme videre efter det store tomrum, som Postnord-partneren efterlod, da koncernen skar sit fødevareben væk.

Foto: FINN FRANDSEN/Ritzau Scanpix

Ordet stalddørssalg står overfor lidt af en renæssance, hvis salgsplatformen Smagdanmark.com og organisationen Fødevaredanmark får held med deres seneste mission.

De mange små- og mellemstore fødevarevirksomheder i Fødevaredanmark kan gennem et nyt samarbejde med salgsplatformen Smagdanmark få mere eksponering end gennem egne boder og hjemmesider, og ud af to centrallagre vil en ny logistikpartner bringe varerne fra Smagdanmark helt ud til forbrugerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier