FødevareWatch

Bryghusdirektør: "Vi skal aldrig glemme, at vi er BZ’ere og Nørrebro"

På Nørrebro i København sker der en masse for tiden. Det lokale bryghus er i gang med at genopfinde sig selv. Toprestauranter, øleksperimenter og et hipsterunivers skal kaste nyt lys over det 'gamle' bryggeri.

Foto: Nørrebro Bryghus

En mand med rødt hipsterskæg og en blondine i gummistøvler står over en brygkedel og snakker. På de store metalkar rundt om dem er der placeret mærkater med ølnavne som What would Black Jesus do og Fist fight or intercourse. Ølnavnene symboliserer ganske fint, hvad der er ved at ske på Nørrebro Bryghus: En genoplivelse med afsæt i Nørrebro-DNA'et.

Det gamle bryghus skal igen gøres relevant. Skal igen have en plads på hylderne i de 'rigtige' specialølbutikker og ikke bare være en specialøl i supermarkederne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier