FødevareWatch

En finsk ølkampagne redder Royal Unibrews salg

At både omsætning og resultat steg hos den danske ølkoncern i 2016 skyldes i høj grad en ekstraordinær ølkampagne i Finland, fortæller finansdirektøren hos Faxe-bryggeriet.

Administrerende direktør for den danske bryggerikoncern Royal Unibrew, Henrik Brandt. | Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix

En sætning gik igen flere gange, da direktionen for Royal Unibrew torsdag morgen fremlagde ølkoncernens resultater for 2016, og det var: "The extraordinary Finish beer campaign".

Det var en glad og overrasket direktør, Henrik Brandt, som kunne aflevere sit sidste fulde årsregnskab, der viste fremgang på både top- og bundlinje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier