FødevareWatch

Carlsberg booster Brooklyn Brewery

Forskellige events i København skal øge kendskabet til mikrobryggeriet Brooklyn Brewery. Målgruppen er primært de unge, urbane forbrugere.

Foto: Richard Drew /AP/POLFOTO/ARKIV

Carlsberg Danmark er i fuld gang med at udbrede kendskabet til det amerikanske mikrobryggeri Brooklyn Brewery. Det sker gennem en række events i hovedstaden under navnet ”Brooklyn Week”, skriver markedsforing.dk

Bag konceptet står Carlsberg Danmark, der distribuerer mikrobryggeriet i Norden, Canada, Frankrig og en stribe andre lande samt reklamebureauet W20 og Brooklyn Brewery.

”Carlsberg Danmark har helt tilbage fra omkring 2003 – i starten via det daværende Carlsberg-datterselskab House of Beer – stået for distributionen af Brooklyn Brewery, men det er først i de senere år, vi for alvor har sat aktiviteter i gang på nordisk plan, ” siger Jonas Bjarkow, ansvarlig for Brooklyn Brewery hos Carlsberg, til mediet.

Nogle af aktiviteterne omfatter blandt andet joint venture-bryggeriet, Nya Carnegie, i Stockholm. Også i Norge er man i gang med at etablere et joint venture-bryggeri.

Carlsberg udvider Brooklyn-samarbejde

Carlsberg: Sverige i god gænge

Carlsberg føler sig allerede som vinder til EM i Frankrig

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier