Sealand Birk: ’Der er gået monopol i den danske detailsektor’

Mens eksporten går over al forventning for Sealand Birk, har birkevandsproducenten problemer med at slå igennem på hjemmemarkedet. Ifølge direktøren er det svært for nichemærker at få hyldemeter i de danske supermarkeder. 
Foto: Ole Lind
Foto: Ole Lind

Med historie og produkt på plads er den økologiske birkevandsproducent Sealand Birk klar til at indtage det danske marked. Dog er det sværere end forventet at komme på hylderne i de danske supermarkeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne