FødevareWatch

Nyt nordisk design giver god respons i Asien

Den sønderjyske saftproducent Vibegaard har fået flere henvendelser fra asiatiske lande, der viser stor interesse for virksomhedens nye design og emballage, der har fået et mere nordisk look.

Foto: Vibegaard PR

Nogen gange er smag ikke nok, når virksomheder vil udover rampen med deres produkter. Det ydre skal også følge med, hvilket Vibegaard fra Skærbæk i Sønderjylland har haft fokus på med sin nye forretningsstrategi. Virksomheden, der producerer saft og sirup på frugt og bær fra egne marker, har investeret 100.000 kr. i nyt design og emballage, og det har fanget især Asiens opmærksomhed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier