FødevareWatch

Kaffe-iværksætter: McDonald's-kampagne er usmagelig

Kæden hopper af, når McDonald's taler om fair priser og bæredygtighed i forbindelse med, at de danske restauranter i næste måned vil give kaffen væk gratis, mener iværksætterne i Coffee Collective.

Foto: Coffee Collective/Presse

Folkene bag den danske kaffevirksomhed Coffee Collective giver ikke meget for den kaffekrig, McDonald's i denne uge har indledt med tilbuddet om gratis kaffe til alle morgenkunder i restaurantkædens filialer.

Medejer Peter Dupont mener især ikke, at det giver mening for burgerkæden at snakke om bæredygtighed og om at få kaffeprisen ned i et fair niveau, når man giver den væk gratis. Han går så langt som at kalde kampagnen for usmagelig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier