FødevareWatch

Engangsposter og valutakurser koster for Campari

Kerneprodukterne sikrer omsætningsvækst for italienske Campari i 2014. Alligevel må man registrere et markant fald på bundlinjen pga. store engangsposter og negativ valutapåvirkning.

Foto: Campari/PR

Den italienske spiritusproducent Campari er kommet stærkt ud af 2014, når man kigger på salget af produkter i løbet af året. Det viser selskabets årsregnskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier