FødevareWatch

Opkøb koster Campari på bundlinjen

Den italienske likørkonge Campari styrker omsætningen en smule i årets første ni måneder, men bl.a. omkostninger i forbindelse med opkøb straffer selskabet på bundlinjen.

Foto: Grupo Campari/PR

Campari, der nok er mest kendt for sin røde urtelikør, omsatte i årets ni første måneder for 1,06 mia. euro.

Det svarer til en organisk vækst i omsætningen på 3,1 pct. i forhold til samme periode sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier