FødevareWatch

Døgn-Netto opruster på Løgismose

Døgn-Netto vil opgradere sit samarbejde med Løgismose ved at udbygge vinsektionen. Også i Netto testes konceptet.

Foto: Thomas Sjørup

Døgn-Netto vil have mere Løgismose-vin på hylderne. Meget mere.

Tanken er derfor at lave en mini Løgismose-afdeling i butikkernes vinafdeling, hvor der vil blive solgt både mousserende, røde og hvide Løgismose-vine.

”Løgismose er en del af københavnernes bevidsthed, og det er et produkt, de kender. Derfor passer det også godt ind i vores butikker. Vi er ikke 100 pct. på plads med det endnu, men vi kører tests på det i enkelte butikker. Det ser faktisk ud til, at de tager sig fornuftigt ud. Nu skal vi til at forhandle priser og sortiment med Løgismose, før vi kan sige 100 pct. go på det, men vi er der nu, hvor vi siger, at vi rigtig gerne vil det,” siger regionschef i Døgn-Netto Thomas Clement til FødevareWatch og fortsætter:

”Nogle vil få et helt fag af Løgismose-vine, og der vil komme omkring 20 produkter ind. De lidt mindre butikker vil kun kunne få et halvt fag, og der vil vi selvfølgelig finde de bedste vine at tage ind,” siger han med reference til butikstermen ”fag,” som er 5-6 butikshylder i en detailhandel.

Også i kædens gule storesøster Netto tester man konceptet, fortæller Clement.

Netto leder efter nyt Løgismose-samarbejde

Lidl går mod strømmen med ny fødevarestrategi

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier