Putins krig har gjort Carlsberg og KMC påpasselige med udlandet

De to selskaber er mere på tæerne overfor den politiske situation i Kina og verdenssituationen generelt efter Ruslands invasion af Ukraine. ”Vi har lært meget,” siger topchef i Carlsberg.
Foto: Liv Møller Kastrup
Foto: Liv Møller Kastrup

Det politiske element kommer til at fylde mere for virksomheder, når de skal gøre forretninger i lande med betændte geopolitiske situationer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også