Hjørnesten i Carlsbergs strategi viser slinger i valsen

Frem mod 2027 er premiumkategorien en vigtig faktor for Carlsberg. Men markedsbetingelserne i især Vesteuropa giver udfordringer. Topchef mener dog, at flere nuancer giver kategorien rimelige udsigter. 
Foto: Carlsberg / Pr
Foto: Carlsberg / Pr

Der er slinger i valsen i den dyre ende af ølkategorien, der ellers er en hjørnesten i Carlsbergs strategi, Sail27, der strækker sig frem mod 2027. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Cees 't Harts tid i Carlsberg er slut inden udgangen af september. Af de otte år, han var i bryggeriet, vil især det sidste blive husket. | Foto: Bundgaard Carsten

Hollænderen der skulle redde et dansk fyrtårn

For abonnenter