FødevareWatch

Rema 1000 får kritik for vildledende brug af bæredygtig brand-pris

Danske detailmærker markedsfører sig med deres placering i studiet Sustainable Brand Index på en vildledende måde. Det vurderer ph.d.-studerende og juridisk rådgiver hos Forbrugerrådet Tænk, skriver Danwatch.

"For 2. år i træk er Rema 1000 kåret til Danmarks mest bæredygtige brand på tværs af brancher," fremgik det af et Facebook-opslag fra dagligvarekæden i marts. | Foto: Rema 1000/PR

Det er vildledende, når Rema 1000 markedsfører sig som Danmarks mest bæredygtige brand på tværs af alle brancher”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier