Carlsberg-topchef: Polen viser første tegn på forbrugerændring mod billigere produkter

Forbrugerændringer som reaktion på inflationen har endnu ikke sat sit præg på Carlsbergs regnskabstal, men selskabet ser begyndende tegn på et skifte mod billigere produkter i Polen.
Foto: Liv Møller Kastrup/ERH
Foto: Liv Møller Kastrup/ERH
Jens Stavnsbjerg og Sebastian Schlüter Jacobsen

Krisen er så småt begyndt at vise sit ansigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også