FødevareWatch

Sønderjysk bryggeri med barkoncern i ryggen går i minus i første regnskabsår

Underskud på bundlinjen er ikke noget, der fejer Sønderborg-bryggeriet Too Old to Die Young af banen. Med en klar plan og en stor barkoncern i ryggen kan bryggeriet klare udfordringerne forude, mener bryggeriets stifter og adm. direktør.

Foto: TOTDY / PR

Optimismen var høj og fremtidsudsigterne lyse, da bryggeriet Too Old to Die Young, der holder til i Sønderborg, tidligere i år kunne lanceres med barkoncernen Rekom Group som investor.

For bryggeriets stifter og adm. direktør Jesper Larsen, der tidligere har haft ansvaret for Royal Unibrews craft beer-mærker såsom bryggeriet Anarkist i Odense, var det en drøm, der endelig var blevet realiseret, som han fortalte til FødevareWatch tidligere i år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Mikkeller løser direktørfarvel internt

Tidligere på ugen kom det frem, at den hidtidige adm. direktør for mikrobryggeriet Mikkeller, Kenneth Madsen, er blevet fyret. Han bliver dog ikke erstattet af en ny, lyder det nu fra bryggeriet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier