FødevareWatch

Campari fik medvind i første halvår - skyldes godt salg i Europa

Spirituskoncernen forventer en lige så stærk fremgang for resten af året, selvom verdenssituationen og inflation nødvendiggør prisstigninger.

Foto: Manuel Silvestri/Reuters/Ritzau Scanpix

Spritituskoncernen Campari Group, der står bag mærker som Aperol, Cinzano og Grand Marnier, har i det første halvår af 2022 oplevet stærk fremgang på samtlige parametre, fremgår det af koncernens halvårsregnskab.

I en regnskabsmeddelelse fremgår det, at omsætningen i første halvår landede på 1,25 mio. euro mod 1 mio. euro året før - en stigning på 25 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier