FødevareWatch

Kaffekæmpe hiver igen bundlinjen en anelse op

BKI Foods har i regnskabet for 2021 løftet både top- og bundlinje. Eftervirkninger fra nedlukninger sætter sine spor på tallene - også i 2022.

Foto: PR / Plastindustrien

Kaffekoppen er en integreret del af mange danskeres hverdag derhjemme og på arbejdspladsen. Med nedlukninger af arbejdspladserne i perioder sidste år er der også forsvundet en god portion afsætning af kaffe af de kanaler.

Den aarhusianske kaffekoncern BKI Foods med en række kaffemærker, fødevarer og chokolade under paraplyen har i det netop offentliggjorte regnskab for 2021 præsenteret fremgang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier