FødevareWatch

Digitale indkøbsvogne bliver fortsat fyldt med øl

Hele dagligvarehandlen har oplevet fremgang de seneste år, hvilket også er smittet af på ølhandlen gennem supermarkedernes onlinekanaler. Over en toårig periode er salget af øl fordoblet, fortæller direktør i Nemlig.com.  

Foto: Rune Pedersen / Ritzau Scanpix

Coronapandemien skubbede salget af øl gennem supermarkedernes onlinekanaler så meget frem, at væksten ikke kan andet end undgå at gå tilbage. Selvom salget går tilbage, så er udgangspunktet for salg af øl dog milevidt fremme i forhold til det mere normale år i 2019.

Sådan lyder meldingen fra Nemlig.com, Coop og Salling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier