FødevareWatch

Carlsberg-topchef vil fordoble salg af alkoholfri øl i de kommende tre-fem år

Topchef Cees 't Hart peger på høj andel i Spanien, når han skal sætte ord på ambitionen i kategorien for alkoholfri øl, hvor man i år har set ny tocifret vækst.

Foto: Mads Nissen

Med afsæt i Sail22-strategien, der blev præsenteret tilbage i 2016 har Carlsberg-koncernen satset tungt på alkoholfri øl og at blive markedsleder på særligt det europæiske marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier