FødevareWatch

Dansk vinplatform sætter nål i tre nye markeder

Den danske vinvirksomhed Kobaj, der står bag en platform, hvor vingrossistleddet bliver sprunget over, rykker ind på tre nye europæiske markeder. Det sker få måneder efter, at virksomheden hentede en tocifret millioninvestering.

Foto: PR / Kobaj / Lars Svankjær

Vinvirksomheden Kobaj med iværksætter Alexander Kidd i spidsen har med en større tocifret millioninvestering i ryggen taget første store skridt ud på det europæiske landkort.

Turen går ifølge en meddelelse til Østrig, Sverige og Tyskland, hvor vinplatformen Kobaj lanceres få måneder efter, at bl.a. Heartcore Capital var med i striben af investorer, der lagde 20,6 mio. kr. på bordet, til iværksættervirksomhedens vækst.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier