FødevareWatch

"Specialkaffen skal være den nye specialøl"

Gennem det, som medejer Kim Trier Meyer kalder "Ikea-modellen", vil nystartede Minim Coffee Co. gøre den dyre specialkaffe tilgængelig for masserne.

Kim Trier Meyer, Omar Maagaard Hossain og Rasmus Jørner står bag det nystiftede Minim Coffee, hvis ambition er at gøre specialkaffen til den nye specialøl. | Foto: PR

Det hele er nok en smule "overkill", medgiver de tre medejere af den nystiftede kaffevirksomhed Minim Coffee Co., Omar Maagaard Hossain, Rasmus Jørner og Kim Trier Meyer.

Den kun otte måneder gamle kaffevirksomhed har åbnet kaffebutik centralt i København, webshop, B2B-forretning, og der er planer om et kaffekulturhus, caféer, kaffeskoler og salg af merchandise. 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier