FødevareWatch

Hjernedrik har sparket døren ind til detailhandlen – nu drømmer stifterne om USA

Udviklingen er gået hurtigere end forventet for den Aarhus-baserede drikkevarevirksomhed Clutch Cognition, der fremover vil være at finde i dagligvarehandlen. De store ambitioner stopper dog ikke der, siger de to stiftere bag firmaet.  

Foto: Clutch Cognition / PR

Det er nærmest et fy-ord at kalde Clutch Cognition for en energidrik foran de to iværksættere Martin Kilic og Rune Laursen, der har startet virksomheden af samme navn i hjembyen Aarhus.

Dåserne med "hjernedrikken", der skal tage kampen op med traditionelle energidrikke, er nærmest kun lige landet i postkassen. Allerede nu har Clutch Cognition dog indgået aftaler med Salling Group og Q8, hvor produktet vil være at finde fra midten af september.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier