FødevareWatch

Espresso House og mejerikoncern klar med ny detaillancering

Kaffekæden Espresso House rykker med nyt samarbejde endnu tættere på den detailhandel, som også Starbucks satser på. Seneste lancering sker i samarbejde med Arla-konkurrent.

Foto: PR / Espresso House

Grænser mellem brands, kæder, kategorier og producenter bliver brudt ned i et nyt samarbejde mellem Espresso House-kaffekæden og den finske mejerikoncern Valio.

De to partnere er gået sammen om at lancere en stribe kølede laktosefri kaffeprodukter på karton, som i fremtiden skal på hylderne i detailhandlen, fremgår det af en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier