FødevareWatch

Coronakrisen får flere unge til specialølshylderne

Selvom pandemien har presset specialbryggeriernes afsætning på barer og restauranter, har krisen tilsyneladende sat blus under efterspørgslen hos de yngre forbrugere, viser rundspørge for FødevareWatch. Tendensen er vedvarende, vurderer branchedirektør og analysechef.

(ARKIV) | Foto: Casper Dalhoff/ERH

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frasalg redder Frellsens bundlinje i hårdt coronaår

Et år med lukkede butikker og manglende kaffesalg til de danske kontorer trækker streger i Frellsens regnskab. Det blev samtidig året, hvor to familiemedlemmer trådte ud af ejerkredsen, og der er dermed sat punktum for et generationsskifte.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier