FødevareWatch

Ølmastodont dropper Super Bowl

En af de største mediebegivenheder i USA bliver nu uden reklamer fra Budweiser, som hellere vil bruge pengene på at skabe opmærksomhed omkring coronavacciner.

"Nogle vil nok undre sig over, hvorfor vi ikke er til Super Bowl, men vi er der bare på en anden måde," siger Monica Rustgi til CNN. | Foto: Gene J. Puskar/AP/Ritzau Scanpix

Den amerikanske bryggerigigant Budweiser dropper for første gang i 37 år at reklamere på et af årets helt store både sports- og mediebegivenheder i USA, Superbowl.

Det skriver blandt andet CNN og Wall Street Journal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier