FødevareWatch

Ølmastodont dropper Super Bowl

En af de største mediebegivenheder i USA bliver nu uden reklamer fra Budweiser, som hellere vil bruge pengene på at skabe opmærksomhed omkring coronavacciner.

"Nogle vil nok undre sig over, hvorfor vi ikke er til Super Bowl, men vi er der bare på en anden måde," siger Monica Rustgi til CNN. | Foto: Gene J. Puskar/AP/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Tidligere Meyers-folk klar med ny frokostsatsning

Efter ti år stoppede Carl Johan Paulsen sidste år som chef for Meyers Køkken. Nu vil han og en tidligere kollega ind på det københavnske frokostmarked med ambitiøst afsæt og en plan for de kommende tre år.

Nordjysk fiskeeksportør fanget i brexit-regler

Frederikshavn-selskabet Chrisfish har fået svært ved at eksportere skaldyr til Storbritannien. Højere toldmur og forsinkelse ved grænsen skaber frustrationer og vil ramme eksporten hårdt.

Hancock-bryggeriet klarer sig på lokal opbakning

Mindre grænsehandel har hjulpet på omsætningen i Skive-bryggeriets seneste regnskab, der er presset af det manglende salg af fadøl til restaurationer og fester. Smalhals på omkostningsfronten har sikret overskud.

Parter skyder med skarpt i mejeriopgør: Hvad er mælk?

Plantedrik eller komælk. Tonen skærpes fra mejerisektoren og modstanderne hos plantedrikproducenter som Naturli i forbindelse med EU-forslag, der skal præcisere mejeribetegnelsen. Mejeriforeningen kalder modstanden "hysterisk".

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier