FødevareWatch

Frugt-direktør: Vores strategi er bæredygtig i krisetider

Selvom corona har vendt op og ned på markederne for det fynske frugtfirma Orana, kom virksomheden alligevel ud af året med skindet på næsen. "Vi spiller på flere heste, og derfor går vi ikke ned med flaget," siger direktør og ejer.

Foto: Carsten Andreasen/ERH

Hvis coronapandemien har lært os én ting, er det, at det under en krisetid er en fordel at have spredte markeder, kunder og ekspertiseområder.

Det mener Niels Østerberg, der er adm. direktør og ejer af Orana. Juiceselskabet oplevede i sit seneste regnskab fra 2019/20 et fald på bundlinjen til 7 mio. kr. sammenlignet med 8,1 mio. kr. året før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier