FødevareWatch

Juiceiværksættere forsimpler for at fange forbrugerne

I forsøget på at vinde volumen, markedsandele og tage kampen op med de etablerede aktører, justerer Frankly Juice nu på sortimentet. Et af hovedspørgsmålene er ret simpelt: Hvornår bliver forbrugerne grundangst for en juice?

(ARKIV) Foto: PR

Når Frankly Juice i fremtiden skal kæmpe om vejen til hyldemeter i de danske supermarkeder, kan det meget vel være med et mere simpelt sortiment.

Sådan lyder meldingen fra de to stiftere, Christian Bowall og Christian Seiersen. Virksomheden har hidtil været til stede i convenience-segmentet, men skal i fremtiden også gerne have en langt mere markant position i dagligvarebutikkernes kølemontre.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier