FødevareWatch

Hjemmefester skal få propperne til at springe for kombucha-startup

Dykket i salget til gourmetrestauranter har fået lille kombuchaproducent til i stedet at følge med kunderne hjem. De skal sætte alkoholfrie bobler på bordet til festlige lejligheder, eller når de spiser på cafeen.

Foto: PR

Flere ansatte og større produktion. Man skulle tro, at 2020 ville være en festdræber for små drikkevareproducenter målrettet restaurantscenen, men ikke hos København Kombucha.

Virksomheden producerer alkoholfri, champagnelignende kombucha baseret på te og har på kort tid skabt sig en position hos førende restauranter og på de eksklusive hylder i dagligvarehandlen. Efter årets nedlukninger er fokus i stedet skiftet fra gourmetscenen til de festlige stunder derhjemme og hyggemiddagen ude. Og det rammer plet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier