FødevareWatch

Hjemmefester skal få propperne til at springe for kombucha-startup

Dykket i salget til gourmetrestauranter har fået lille kombuchaproducent til i stedet at følge med kunderne hjem. De skal sætte alkoholfrie bobler på bordet til festlige lejligheder, eller når de spiser på cafeen.

Foto: PR

Flere ansatte og større produktion. Man skulle tro, at 2020 ville være en festdræber for små drikkevareproducenter målrettet restaurantscenen, men ikke hos København Kombucha.

Virksomheden producerer alkoholfri, champagnelignende kombucha baseret på te og har på kort tid skabt sig en position hos førende restauranter og på de eksklusive hylder i dagligvarehandlen. Efter årets nedlukninger er fokus i stedet skiftet fra gourmetscenen til de festlige stunder derhjemme og hyggemiddagen ude. Og det rammer plet.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier