FødevareWatch

Skotlander klar til nyt stormløb på Manhatten

Tre år inde i sine amerikanske ekspansionsplaner står den danske spritusproducent med en tæt på ikke-eksisterende amerikansk omsætning – og en ny plan for fremtiden. "Denne gang skal vi gøre det professionelt," siger Anders Skotlander.

Foto: PR / Skotlander Rum

Da Anders Skotlander ville indtage New York, var det en offensiv på fire dage med en våd papkasse.

Sådan husker den adm. direktør i spiritusproducenten selv de første skridt ind på det amerikanske marked. Året var 2017, og planen indebar fire mand, som på seks dage vandrede fra den ene cocktailbar til den anden i den amerikanske storby.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier